Diversos exalumnes tornen a l’institut per impartir una xerrada d’orientació a l’estudiantat de 2n de batxillerat

El dilluns 19 de desembre de 2022, en el marc de les activitats d’orientació acadèmica per a l’alumnat de 2n de batxillerat organitzades per la Coordinació Pedagògica del centre, diversos exalumnes van tornar a l’institut per explicar la seva experiència als estudiants que enguany cursen el darrer curs de batxillerat i, per tant, a final de curs s’hauran d’enfrontar a la Prova d’Accés a la Universitat.

Així, doncs, el Ferran Prats, l’Ekram Jied, l’Abril Arbós, l’Ivan Sànchez, el Jordi Capdevila, la Timea Cervena i l’Ivan Yeste van tornar a les aules de 2n de batxillerat però aquest cop amb un rol ben diferent.

L’explicació de les seves experiències de ben segur que serà d’allò més útil a l’alumnat que enguany es troba en la mateixa situació que ells van viure ja fa un cert temps.

Des de l’institut, els volem agrair la seva col·laboració i desitjar-los els millor en el seu futur acadèmic i professional.

Per tal de veure com van anar aquestes xerrades, no us perdeu la següent galeria fotogràfica.