Diversos alumnes de l’institut, distingits pel seu bon paper a les proves matemàtiques Cangur de 2019

L’Institut Josep Vallverdú va participar a l’edició de 2019 de les proves matemàtiques Cangur que es van realitzar el 21 de març de 2019. Un cop corregides les proves, alguns dels alumnes del nostre centre que van participar en aquest prestigiós concurs matemàtic han rebut diverses distincions fruit dels seus resultats en les mateixes.

En concret, l’alumna de 3r d’ESO Clàudia Caselles i Bodet, ha rebut una menció honorífica per haver obtingut uns resultats que la situen entre l’1% de l’alumnat que millor qualificació va tenir en la seva categoria. En concret, la Clàudia ha ocupat la posició 83 del país.

Els resultats també han distingit els alumnes de 1r d’ESO Marc Sans i Navés i Pau Falcó i Ribé per haver-se situat entre el 6% d’alumnat que millor nota va obtenir en la prova. En el seu cas, han ocupat les posicions 843 i 1.297 respectivament.

Des de l’Institut Josep Vallverdú els felicitem per aquests bons resultats i els convidem a continuar la pràctica matemàtica per millorar-los, si és possible, en properes edicions de les proves Cangur. Enhorabona i molts ànims!