Confinada l’aula de 3r d’ESO B, la setena des de la tornada de les vacances nadalenques

El dijous 21 de gener de 2021, l’Institut Josep Vallverdú ha decidit confinar preventivament la classe de 3r d’ESO B a l’espera de la confirmació del Servei  d’Epidemiologia.

L’alumnat d’aquest grup classe seguirà, doncs, les classes de manera telemàtica i d’acord amb el seu horari habitual.

Amb aquesta ja són 7 les classes confinades des del retorn a les aules després de les vacances de Nadal, ara fa tot just 9 dies, i 18 des de l’inici del curs acadèmic.

Aquesta dada en mostra la cruesa de la tercera onada que està tenint un gran impacte a les Borges Blanques i al conjunt de la comarca de les Garrigues.

D’altra banda, i també en relació amb la Covid-19, el confinament del 2n de BAT B queda ampliat fins al dia 28 inclòs després de la detecció de nous casos positius al si del grup. El retorn a les aules per aquest alumnat serà, doncs, el divendres 29 de gener.