Cofinada la classe de 2n d’ESO B per un nou cas positiu de Covid-19

El coneixement, el divendres 23 d’abril de 2021, d’un nou cas positiu per Covid-19 a la classe de 2n d’ESO B ha provocat el confinament d’aquesta aula a partir de dilluns 26 d’abril.

Aquesta situació fa que l’alumnat d’aquesta classe segueixi, a partir d’aquest mateix dia, les classes de manera telemàtica i d’acord amb el seu horari habitual, tot i que amb sessions un xic més curtes d’allò habitual per evitar una excessiva exposició a les pantalles.

Així mateix, els i les alumnes d’aquesta classe seran cridats, properament, per tal de realitzar la prova PCR.

Amb aquesta classe, ja són 4 els grups confinats durant aquesta quarta onada de la pandèmia. Una xifra que s’eleva fins als 26 si comptem els que s’han hagut de confinar des de l’inici de l’actual curs acadèmic.