Un taller preventiu alerta l’alumnat de 4t d’ESO sobre els riscs del tabaquisme

El passat divendres 19 d’octubre de 2012, l’aula magna de l’institu va acollir la celebració d’un taller de prevenció sobre el tabaquisme destinat a l’alumnat que enguany cursa 4t d’ESO. Marta Chillon, infermera de l’ABS de les Borges Blanques, exposà als nois i noies els riscos derivats del consum del tabac, fent especial incís en les malalties que aquest consum provoca.La xerrada fou seguida amb interès pels alumnes de les dues classes de quart i de l’aula oberta del centre.

Aquest taller s’inclou en el marc de les activitats organitzades per la Coordinació Pedagòcia de l’Institut Josep Vallverdú sota el paraigües del Pla de Salut, que implica la realització de diferents xerrades al llarg del curs acadèmic per tal de prevenir situacions de risc que poden afectar als i les adolescents.