Un miler de persones omplen el pavelló de les Borges Blanques per acomiadar la promoció 2015 de l’Institut Josep Vallverdú

festacomiat2015Prop d’un miler de persones, entre alumnes, professors, familiars i amics, van omplir el passat divendres 29 de maig de 2015 el pavelló Francesc Macià de les Borges Blanques. L’ocasió s’ho valia ja que el recinte acollia la festa de comiat a les diferents promocions d’alumnes que aquest 2015 acaben els seus estudis a l’Institut Josep Vallverdú.

La gala, presentada per la professora Teresa Coca, va acomiadar als alumnes enguany acaben l’ESO, el batxillerat, i els cicles formatius, essent el primer cop en que alumnes del cicle d’Olis i vins participaven a la vetllada. L’emotiu acte va comptar amb les intervencions de la directora del centre, Antonieta Bernat; del president de l’AMPA, Albert Quintillà; i de l’alcalde de les Borges Blanques així com també del president del Consell Comarcal de les Garrigues.

festacomiat2Els autèntics protagonistes de la festa foren, però, els alumnes. Representants dels diferents cursos adrecaren sentides paraules als assistents al temps que es projectaven diferents imatges que repassaven la seva estada al centre i que despertaven més d’un somriure. La festa de comiat es va cloure amb el lliurament dels premis Àngel Giné a treballs de recerca de batxillerat (on resultaren premiades les alumnes Alba Carbonell, Marina Boldú, Júlia Quintillà, Judith Sans i Simona Atanasova) i a crèdits de síntesi de cicles formatius (que recaigueren pel que fa al cicle administratiu en les alumnes Roser Gasol i Leonor Fernàndez; i en el cicle d’Olis i vins en l’alumna Sara Atencia), així com també dels premis Carlos Chesa a l’excel·lència acadèmica (desert en el batxillerat i per l’alumna Sara Atencia en la categoria de cicles formatius).

Un cop acabat l’acte, els assistents pogueren gaudir d’un aperitiu al pavelló de l’Oli preparat per l’AMPA de l’institut. Si voleu reviure la vetllada i veure les millors imatges de la festa no us oblideu de visitar aquesta galeria fotogràfica.