Un grup d’alumnes de tecnologia de l’Institut Josep Vallverdú guanya el premi de millor micronarració audivisual en l’edició de 2015 dels Mobile Learning Awards

mla_15El dijous 26 de febrer de 2015 el World Trade Center de Barcelona va acollir la cerimònia de lliurament dels guardons Mobile Learning Awards. Entre els premiats hi havia un grup d’alumnes de tecnologia de l’Institut Josep Vallverdú (el Guillem, el Dorin, l’Arnau, l’Adrià i el Gerard, tots ells de 1r de batxillerat) que estaven coordinats pels professors Francesc Solans i Tere Viscasillas que, juntament amb la directora, Antonieta Bernat, representaren el nostre centre a l’acte de lliurament dels guardons.

La micronarració premiada porta per títol “Èxit: TAC6” i repassar l’aprenentatge en projectes utilitzant dispositius mòbils i fent incidència en les anomenades 6C’s (cercar, comparar, crear, compartir, col·laborar i comunicar).  No cal ni dir que des de l’Institut felicitem als creadors de la micronarració pel seu merescut premi!

Si voleu visualitzar el clip premiat podeu fer-ho en aquest enllaç i si voleu més informació sobre l’acte de lliurament dels premis podeu visitar el blog de l’ABP.