Un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú guardonat en la cerimònia de Premis als millors projectes d’emprenedoria als centres educatius de Lleida

premiemrenedoriaEl dimarts 7 d’octubre de 2014, un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú, coordinats pels professors Francesc Solans i Tere Viscasillas, i acompanyats per la directora, Antonieta Bernat, fou guardonat amb el premi al millor treball de síntesi o d’investigació durant la jornada “L’Empresa a prop” organitzada per Global Lleida. El grup d’alumnes, format pel Guillem Prats, la Laura Oró, la Laia Olivart, el Sergi Torné i la Clara Barrufet va rebre aquest premi a la sala d’actes del Caixafòrum de Lleida en el marc dels Premis als millors projectes d’emprenedoria realitzats als centre educatius de les comarques de Lleida.

El premi el reberen per la realització de l’aplicació per a mòbils “Turisme Garriguenc” que recull informació turística diversa sobre la nostra comarca. Des d’aquí els fem arribar, a alumnes i professors, la nostra felicitació!

Si voleu llegir una crònica més completa de la jornada, podeu fer-ho des del següent enllaç al bloc de l’aula ABP, en el marc de la qual es realitzà el projecte.