Un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú guanyen el premi a la millor aplicació per a telèfons mòbils en la categoria de serveis a la comunitat per l’app “Elderly”

premimschoolsEl grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú format per la Sara Camí, la Ioana Cenan, el Sergi Pairada i l’Alícia Sedó obtingueren, el passat divendres 5 de juny de 2015, el premi Mschools App Awards en la categoria de serveis a la comunitat per l’aplicació que han realitzat durant les classes de tecnologia. L’app, que duu el nom d’Elderly, facilita l’atenció mèdica i sanitària a la gent gran amb mitjans com, per exemple, la detecció, via GPS, de les farmàcies més properes a l’usuari.

L’alumnat recollí el premi al costat dels professors Francesc Solans i Tere Viscasillas que acompanyaven per segon any consecutiu a un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú que s’emportà un dels premis lliurats als Mschools App Awards. Els quatre alumnes guanyadors gaudiran d’una estada al primer mSchools Tech Camp, que es farà del 18 al 26 de juliol d’enguany. Moltíssimes felicitats!

Si voleu llegir la crònica de la vetllada del professor Francesc Solans podeu visitar l’enllaç al bloc de l’aula ABP. També podeu llegir aquí la crònica que de l’acte realitzà el diari Ara.