Tres alumnes de l’Institut Josep Vallverdú guardonats en haver obtingut la qualificació d’Excel·lent a les Proves d’Accés a la Universitat de 2014

premisextraordinarisL’Auditori de Barcelona va acollir, 21 de juliol de 2014, l’acte de lliurament de distincions als alumnes catalans que han obtingut una qualificació d’Excel·lent a les provés d’accés a la universitat de 2014. Entre els distingits hi havia tres representants de l’Institut Josep Vallverdú, els alumnes Edgar Benet, Clàudia Cabau i Laura Giribet.

La distinció, que els fou lliurada pel conseller d’economia, Andreu Mas-Colell, culmina de forma immillorable el curs acadèmic 2013-2014. Evidentment, des de l’Institut els felicitem  enèrgicament i els desitgem una molt bona trajectòria universitària!