TALLER DE VIDEOJOCS DINS DEL MARC DE PROJECTES JUNY 2016

efa1f907-a07b-445d-89cf-29e2a0c0f752El dimecres 15 de Juny, dins dels tallers organitzats durant la setmana de projectes, els alumnes de 3r d’ESO del grup D van poder compartir amb els alumnes de 2n d’ESO una de les activitats que més els agrada: jugar al Clash Royale.

El Clash Royales és un joc freemium d’estratègia per a mòbils. Basat en els personatges de Clash of Clans, és un joc de cartes multijugador en temps real, en que s’enfronten 1 contra 1, i guanya el jugador que aplica millor la seva estratègia.

Els alumnes de 3r D van ser els encarregats d’organitzar  tots els participants al taller assignat rols: uns explicant clarament les normes del joc i formant els equips, uns altres ajudant aquells que tenien més dificultats per seguir el joc i aplicar les estratègies més adients, altres organitzant el torneig amistós amb els 40 participants que ens havíem reunit, i d’altres encarregats del reportatge fotogràfic.

Molt orgulloses del comportament seriós i compromès dels nostres alumnes de 3r D i de la resposta positiva dels alumnes de 2n d’ESO.

A. Babiloni, Departament de Ciències