S’inicia el procés de renovació parcial del Consell Escolar del centre

El 7 de novembre de 2016 s'inicia el procés per renovar els Consells Escolars dels centres educatius de CatalunyaTal i com fixa la normativa que regeix el funcionament dels Consells Escolars de Catalunya, aquest dilluns 7 de novembre de 2016 comença el procés per a la renovació parcial del Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú. Pares, mares, alumnes, professorat i personal d’administració i serveis estan cridats a participar en el procés d’elecció del nou Consell Escolar de l’institut. Fins al 14 de novembre de 2016 està obert el termini per tal de presentar candidatures per formar part del Consell. Trobareu tota la informació relativa al procés de renovació d’aquest òrgan en el següent enllaç. No cal dir, que des de l’institut us animem a participar-hi!