Representant “Macbeth” de William Shakespeare

a0fd2440-dc77-4af5-b549-c5f52ebb8a8dAquest curs 2015-16 el Departament de Llengües Estrangeres està preparant una representació de l’obra de teatre “Macbeth” d’en William Shakespeare en anglès amb alguns alumnes de 4t de l’ESO. Ens hem proposat el repte de participar al 5è Concurs de Teatre de Trinity College London per fomentar un millor ús de la llengua anglesa en l’àmbit escolar. Entre d’altres objectius del concurs, hi ha el de promoure el coneixement de la gran tradició teatral (tragèdia i comèdia) prenent com a model William Shakespeare. El propòsit final de l’activitat és el d’introduir els nostres alumnes en l’estudi de la literatura entesa com a activitat creativa. El muntatge de l’obra ha estat codirigit per les professores Teresa Capdevila i Sílvia Mateus amb la col.laboració del professor Vicent Rambla en l’apartat tècnic de gravació. Ens sentim molt honorats de participar en la fase eliminatòria del concurs i, més enllà del resultat que obtinguem, us volem anunciar que representarem l’obra durant la Diada de Sant Jordi per poder compartir aquesta experiència amb tots vosaltres, esperem que rebeu el treball dels actors de quart amb la mateixa il.lusió amb la que ells us l’ofereixen.

Galeria d’imatges