L’Institut Josep Vallverdú repeteix participació a la Codeweek, la setmana europea de la programació

Una imatge de l'alumnat participant a la Codeweek 2016 en plena accióPer segon any consecutiu, l’Institut Josep Vallverdú participa a la setmana europea Codeweek. Des de dimecres 19 d’octubre de 2016 fins divendres 21, un total de 42 alumnes del centre treballen en 6 grups  per resoldre el repte de programar amb l’Skratch una presentació dels membres del grup i altres productes que ells mateixos decidiran.

Aquest projecte està emmarcar dins del període que va del 15 al 23 d’octubre de 2016 que és quan se celebra a tota Europa la 4a edició de la setmana de la programació Codeweek, promocionada per la Unió Europea, que pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera atractiva. L’objectiu és promoure l’aprenentatge de la programació com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

A la següent galeria d’imatges podeu veure l’alumnat participant a la Codeweek 2016 en acció.