L’Institut Josep Vallverdú repeteix com a seu oficial dels exàmens d’anglès del Trinity College londinenc

Una imatge de la sala d'actes de l'institut durant la realització dels exàmens del Trinity CollegeEl dimecres 7 de juny de 2017, la sala d’actes de l’Institut Josep Vallverdú es va convertir en l’escenari on una vintena d’alumnes d’ESO i de batxillerat de la casa van realitzar els prestigiosos exàmens d’anglès del Trinity College en els seus nivells ISE i ISE II. Aquesta prova està organitzada pel Trinity College londinenc, un organisme que expedeix els títols oficials que acrediten el coneixement de la llengua anglesa, en el cas del nostre alumnat, els equivalents als europeus B1 i B2. Amb la celebració d’aquesta prova al mateix recinte de l’institut, gràcies a la feina del departament de Llengües Estrangeres, els i les alumnes del nostre centre tenen la possibilitat d’obtenir un títol oficial examinant-se al mateix espai on cursen habitualment els seus estudis. No cal dir que desitgem molta sort a tots els participants a les proves!