L’Institut Josep Vallverdú participa en la Jornada “PRÀCTIQUES de treball en xarxa per a una educació personalitzada”

Cartell de la jornada sobre treball en xarxa realitzada a l'IEIEls passats 21 i 22 d’octubre de 2016 va tenir lloc a l’aula magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, a Lleida, la Jornada “PRÀCTIQUES de treball en xarxa per a una educació personalitzadai el nostre centre va ser convidat a explicar la seva experiència en aquest camp. El coordinador pedagògic,com a representant del centre, va ser l’encarregat de mostrar en diferents moments de la jornada, com es treballa aquesta personalització al nostre institut mitjançant el treball per projectes. Sota el títol “Assentant les bases per una educació personalitzada: Del “1 dia una foto”  al “Què necessitem per ser feliços?”, el professor Amadeu Bonet va explicar com es duu a terme el treball per projectes amb l’objectiu de personalitzar l’educació de l’alumnat.

La jornada va desenvolupar-se en taules rodones, per donar veu a diferents centres educatius de la província de Lleida, que van exposar les pròpies pràctiques de personalització des d’una doble mirada: professorat i alumnat. Les jornades van comptar també amb la intervenció del Dr. César Coll, professor del departament de Psicologia Evolutiva de la UB i coordinador del projecte, i taules de debat participatives, on alumnat i professorat van donar una mirada personal del tema. Els processos vers una educació personalitzada són molt diversos perquè les experiències i les realitats també ho són. I potenciar el treball en xarxa, amb el seus recorreguts de reflexió pedagògica i pràctica, ajuda a assolir aquest objectiu comú.