L’Institut Josep Vallverdú participa activament a la Fira de la Formació Professional i el Treball celebrada a Lleida

firafpCom ja és habitual, els diferents cicles formatius de l’Institut Josep Vallverdú van participar activament a la Fira de la Formació Professional i del Treball que es va celebrar al recinte de la Fira de Lleida entre els dies 24 i 26 d’abril de 2014.  Els alumnes de segon curs del cicle formatiu d’Electricitat van tenir un paper clau en la realització de l’estand de la família elèctrica en aquesta fira. Els alumnes programaren la maqueta domòtica i muntaren tota la part multimèdia i de promoció que hi anava associada, a més de participar de forma directa en els dos primers dies de la fira promocionant el cicle i l’institut.

En el marc de la fira, l’Institut Josep Vallverdú va contactar amb l’empresa Aimsolo que explicà al centre com treballa en l’àmbit educatiu i empresarial per introduir la orientació als joves alumnes cercant les seves vocacions i capacitats per orientar-los de forma exitosa. Podeu veure les seves propostes en el següent vídeo.

Si a més voleu veure com els nostres alumnes preparaven l’estand d’Electricitat podeu fer-ho a la següent galeria fotogràfica, i si voleu conèixer més detalls del cicle d’Electricitat podeu visitar el següent enllaç.