L’Institut Josep Vallverdú obre les seves portes a l’alumnat de 6è de primària de la comarca per tal que conegui de primera mà el centre

Una imatge de l'acollida que els alumnes de 1r d'ESO van realitzar als futurs alumnes de l'institutEl dimarts 20 de març de 2018, l’Institut Josep Vallverdú va acollir la jornada de portes obertes adreçada a l’alumnat de 6è de primària de la comarca.

Des de 2/4 de 10 del matí fins a les 12, 116 alumnes i 12 mestres de les escoles de primària van participar en diferents tallers organitzats per professorat dels departament d’anglès, biologia, música, llengua, tecnologia, i visual i plàstica,  en diferents espais singulars del centre. Aquestes activitats van permetre l’alumnat de 6è fer-se una idea del què i el com es treballa des de les diferents àrees implicades. També 4 alumnes de 1r van donar la benvinguda al centre a l’alumnat de primària i els van explicar la seva experiència del que ha suposat el seu primer any a l’Institut.

L’institut vol agrair a tots els participants a la jornada la seva implicació en fer possible que aquesta hagi estat un èxit, un agraïment que vol ser molt especial en el cas de l’alumnat de 1r d’ESO que va col·laborar en els diferents tallers, concretatament als alumnes que van fer la presentació d’acollida a l’institut dels nois i noies de 6è de primària: Pau Arbós, Anna Capdevila, Clara Perera i Oriol Armengol. També a l’alumnat Maria Sans, Carles Planella, Esther Torres i Razvan Botezatu de 1r de Batxillerat i Eva Elias de 2n d’ESO que van conduir i col·laborar en el taller de plàstica.