L’Institut Josep Vallverdú és ara centre examinador Trinity College London

trinityL’institut Josep Vallverdú s’ha registrat com a centre examinador dels exàmens oficials de Trinity College London amb el número de Registre 61764. A partir del curs vinent 2016-2017 els i les alumnes de l’institut Josep Vallverdú tindran la possibilitat de presentar-se als exàmens oficials lliures de Trinity College ISE (Integrated Skills in English) dels nivells B1, B2 i C1 a l’institut de les Borges Blanques. Aquestes titulacions estan disponibles a tot el món i van dirigides a candidats a partir de 12 anys d’edat, que estiguin aprenent anglès com a segona llengua i són reconegudes internacionalment, ja que avaluen habilitats múltiples.
Les dates d’examen les proposarà el mateix centre tenint en compte quin és el millor moment per avaluar el nostre alumnat.
S’informarà a tot l’alumnat el curs vinent 2016-17 i també s’explicarà a les reunions de pares la possibilitat de presentar-se a aquests exàmens oficials.
Departament de Llengües Estrangeres