L’Institut Josep Vallverdú, de dol per la mort de Marc Roig i Farrús, antic alumne del centre

En Marc Roig i Farrús. durant les Jornades Esportives de l'Institut Josep Vallverdú de 2012 quan cursava 3r d'ESOEl dimecres 6 de setembre de 2017, la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú quedava profundament colpida en conèixer la trista notícia de la mort en accident del jove borgenc Marc Roig i Farrús, antic alumne del centre, integrant de la promoció que va finalitzar els seus estudis a la casa durant el maig de 2015 després d’haver-hi estudiat al llarg de sis intensos anys.

Davant d’aquest esdeveniment luctuós, els  integrants de la gran família que és l’Institut Josep Vallverdú volen expressar el seu més sincer condol a la família i els amics del Marc en aquests moments difícils. Especialment, la comunitat educativa de l’institut vol fer arribar els seus ànims al Sergi, germà del Marc i també antic alumne del centre, i als seus pares, tot recordant que la seva mare, Montse Farrús, durant els anys en que els seus fills van estudiar a l’institut, va formar part de la junta de l’AMPA del centre, una entitat que també se suma al condol i als ànims a la família.

Marc, descansa en pau, sempre et recordarem!