L’Institut Josep Vallverdú acomiada la promoció de 2017 amb una festa que omple el pavelló de les Borges Blanques

Vista general del pavelló de les Borges durant la festa de comiat de 2017El divendres 26 de maig de 2017 el pavelló de les Borges Blanques va acollir la festa de comiat a l’alumnat que enguany ha cursat 2n de batxillerat, 2n de cicles formatius i 4t d’ESO, tot i que part d’aquest es quedarà al centre a continuar els seus estudis. La gala, que va ser presentada per la professora M. Carme Llobera, va omplir el recinte d’alumnes, professors, familiars i amics que van gaudir d’allò més amb el desenvolupament de la vetllada.

Després dels tradicionals discursos de les autoritats, amb la directora del centre, Antonieta Bernat, al capdavant, es va procedir al lliurament de les orles als alumnes de 4t d’ESO, un lliurament que va anar acompanyat d’un repàs fotogràfic als seus quatre anys al centre que va fer les delícies dels assistents, com també ho van fer les paraules que els quatre delegats de les diferents classes de 4t van voler adreçar al públic present.

Després dels alumnes de l’ESO va arribar el torn dels grans de la casa, el qui cursen 2n de cicles formatius i 2n de batxillerat. De nou, emotives imatges sobre la seva estada al centre i unes paraules per agrair l’haver arribar fins aquí. Tot seguit, la vetllada es va completar amb el lliurament dels Premis Àngel Giné als treballs de recerca de batxillerat i als crèdits de síntesi dels cicles formatius, i de les beques a l’excel·lència Carlos Chesa.

L’acte, amenitzat per la música de la cantautora Meritxell Gené, va tenir el seu epíleg amb el sopar fred que posteriorment els assistents van poder degustar al pavelló de l’Oli, organitzat per l’AMPA de l’institut.

Si voleu reviure la festa de comiat de 2017 podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.