L’institut dóna inici al curs acadèmic 2014-2015 amb l’acollida de la nova promoció de 1r d’ESO

inicicurs1415El dilluns 15 de setembre de 2013 l’Institut Josep Vallverdú va acollir l’inici del curs acadèmic 2014-2015. Com ja és tradició, els primers a conèixer els nous companys i professors foren els alumnes més joves de la casa, la promoció que enguany comença 1r d’ESO. Després de la benvinguda de la directora, Antonieta Bernat, i de la cap d’estudis, Carme Calderó, els i les alumnes de 1r van descobrir les seves noves aules acompanyats pels seus respectius tutors.

Després dels alumnes de 1r arribà el torn de la resta d’alumnes de l’esenyament secundari obligatori, per acabar amb els de batxillerat i cicles formatius. A tots ells, així com també a tot el professorat i personal de la casa, els desitgem un molt bon curs!

Per veure l’arribada del nou alumnat de 1r d’ESO a l’institut podeu visitar la següent galeria d’imatges.