L’institut afegeix els Chromebooks a la llista de recursos pedagògics que s’utilitzen al centre per a l’aprenentatge de l’alumnat

lliuramentChromebooksLlibres, ordinadors, llibretes, bolígrafs, tauletes… i a partir d’aquest setembre, Chromebooks. L’institut Josep Vallverdú afegeix així un nou recurs pedagògic als molts i variats que el centre ja utilitza. Cal recordar que els Chromebooks són ordinadors personals que treballen amb el sistema operatiu Google Chrome OS i que se situen a mig camí entre un portàtil tradicional i els sistemes que només emmagatzemen la feina en allò que s’anomena el “núvol”. Des de principis de setembre, doncs, l’alumnat de primer d’ESO d’enguany ja va recollir els seus nous recursos (tal i com s’explica en aquesta crònica del bloc de l’aulaABP) convertint el nostre centre en pioner en l’ús d’aquests ordinadors del sistema Google a les comarques de Ponent.