L’aplicació per a mòbils “Turisme Garriguenc”, elaborada per un grup d’alumnes del centre, premiada pel programa internacional Mschools

premiEl divendres 6 de juny de 2014 un grup d’alumnes de l’assignatura optativa d’Informàtica de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, impartida pel professor Francesc Solans, recollí el premi que acredita al grup com a autor de la millor aplicació per a telèfons mòbils intel·ligents en l’àmbit d’ús i serveis dins del marc del prestigiós programa internacional Mschools  patrocinat per GSMA  i dissenyat pel departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’aplicació que els alumnes i el professor han dissenyat porta per nom “Turisme Garriguenc” i presenta els principals elements d’interès turístic de la nostra comarca. Aquesta aplicació pot trobar-se a la botiga de Google Play i ja és una referència entre les institucions del nostre territori. Si voleu conèixer amb més detall l’acte de lliurament del premi i el contingut de l’aplicació podeu llegir la crònica que el professor Francesc Solans en fa al seu blog.