L’alumne Marc Capdevila, de 2n de batxillerat, guanyador de la fase estatal de l’Olimpíada Agroalimentària i Agroambiental

En Marc Capdevila durant el lliurament de premis a la Universitat Politència de ValènciaL’alumne Marc Capdevila i Sancerni, de 2n de batxillerat, ha resultat guanyador de la fase estatal de la III Olimpíada Agroalimentària i Agroambiental celebrada el dissabte 17 de juny de 2017 a la Universitat Politècnica de València. Aquesta Olimpíada, organitzada a nivell provincial per l’Escola Tècnica superior d’Enginyeria Agrària  (ETSEA) de la UdL,  va comptar amb la participació, incentivada per la professora M. Carme Llobera, de quatre alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú. En Marc Capdevila, que ja va guanyar el primer premi en la fase provincial de la prova de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, que comportava un guardó de 300 euros, ha repetit el seu èxit en la fase estatal del concurs convertint-se en el guanyador d’aquesta Olimpíada. No cal dir que des de l’institut li fem arribar la nostra més sincera felicitació. Enhorabona, Marc!