L’alumne David Piñol representa a l’institut a la fase estatal del concurs de Joves Electricistes celebrada a Madrid

Després d’haver resultat guanyador de la fase provincial lleidatana del concurs de Joves Electricistes, l’alumne de l’institut, David Piñol, participà, acompanyat pel professor Antoni Giné, a la fase final estatal del concurs que se celebrà entre els dies 23 i 26 d’octubre de 2012 a Madrid.

Aquest prestigiós concurs era una activitat desenvolupada en el marc de la fira Matelec 2012 i hi participaven els diferents vencedors de les fases provincials del concurs. La victòria en aquesta fase estatal donava accés a la fase europea del concurs, una fita que, malauradament, no pogué ser assolida pel nostre representant.

Malgrat realitzar uns exercicis prou notables, el David Piñol no pogué classificar-se entre els tres premiats del concurs. Tot i així, cal felicitar-lo, així com també al professor Antoni Giné pel bon paper que realitzà tant a la fase provincial com a l’estatal. Aquest èxit anima a la continuació del bon treball realitzat pel departament d’elèctrics del centre que ja ha recollit diferents èxits en concursos anteriors.

Podeu veure diferents imatges del concurs al següent enllaç.