L’alumnat de l’institut demana la llibertat de les noies segrestades a Nigèria afegint-se així a la campanya mundial amb el lema #bring back our girls!

bingback2El dimecres 14 de maig de 2014, l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú es va sumar als centenars de centres educatius catalans que van voler exigir de forma conjunta l’alliberament de les tres-centes nenes segrestades a Nigèria pel grup gihadista Boko Haram. La concentració se celebrà a les 11h al pati del centre on els i les alumnes mostraren els lemes de la campanya mundial per l’alliberament de les joves nigerianes: #bring back our girls! i #real men don’t buy girls! Mentre es realitzava la concentració, un grup d’alumnes de 1r d’ESO llegí per megafonia fragments de les declaracions universals dels Drets Humans i dels Drets dels Infants. Amb aquest gest, acompanyat de la penjada de la pancarta a la façana del centre, l’Institut Josep Vallverdú vol fer palesa la seva solidaritat amb les nenes nigerianes segrestades.