L’alumna Mariona Morell presenta el seu treball de recerca a les jornades científico-tecnològiques de Lleida

En el marc de les cinquenes jornades científico-tecnològiques sobre treballs de recerca de batxillerat que promou anualment l’Institut d’Estudis Ilerdencs, l’alumna Mariona Morell i Daniel, estudiant de segon de batxillerat del nostre institut,  va exposar, el dimarts 17 d’abril de 2012, el contingut del seu treball de recerca, tutorat per la professora M. Carme Llobera i titulat “Regeneració de teixit ossi mitjançant biomaterials”. L’exposició de la recerca fou molt interessant ja que la temàtica tractada té moltes perspectives de futur. Durant la sessió, la Mariona estigué acompanyada per la seva tutora i per la directora de l’institut.