L’alumna Judith Balcells guanya la fase territorial catalana de la cinquena Olimpíada de Geologia celebrada a la Universitat de Lleida

13-14 Olimpiada de geologia 061El passat divendres dia 7 de febrer de 2014, el campus d’Agrònoms de la Universitat de Lleida va acollir la fase territorial de Catalunya de la cinquena Olimpíada de Geologia en la qual van participar quatre alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú acompanyats per professor Xesco Guasch. L’alumna Judith Balcells va obtenir el primer lloc, una qualificació que comporta  la matrícula gratuïta a la UdL el curs vinent, una visita guiada a l’ECOPARC de Catalunya, i la participació a la fase nacional que es celebrarà a Toledo el dissabte dia 29 de març amb totes les despeses pagades. Moltes felicitats! Si voleu veure la resta d’imatges de l’Olimpíada podeu fer-ho en aquest enllaç.