L’alumna de 2n de batxillerat, Núria Farràs, obté el segon guardó dels XVI Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes de 2017

L'alumna Núria Farràs en el moment de rebre el premiL’alumna de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va recollir, el divendres 21 d’abril de 2017, a la sala d’actes de l’Institut Baix Empordà de Palafrugell el segon guardó dels XVI Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes pel seu treball de recerca “Està contaminat l’aire de l’Albi?”, dirigit pel professor Xesco Guasch.

El guardó que consistia en una tauleta era un dels diversos premis que es lliuraven en el marc de la gala en la qual es va conèixer el veredicte del jurat. Al marge del lliurament dels premis, l’acte va comptar amb actuacions musicals a càrrec d’alumnes de Mont-ras i es va cloure un aperitiu al restaurant del centre elaborat pels mateixos estudiants de cuina.

No cal dir que des de l’institut fem arribar la nostra més sincera felicitació a la Núria Farràs pel premi obtingut.