L’Àgia Tost, alumna de segon de batxillerat, guardonada amb el primer premi del Certamen literari marià

El paranimf de l'Acadèmia Mariana, durant el lliurament dels premis del Certamen Literari Marià de l'any passat (Font: La Paeria de Lleida)L’Àgia Tost, alumna de segon de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, ha estat guardonada amb el primer premi del Certamen literari marià en la categoria destinada a alumnes que cursen estudis postobligatoris. El jurat del certamen, organitzat per l’Acadèmia Mariana de Lleida i que enguany arriba a la seva 151a edició després d’haver iniciat el seu camí el 1863, ha decidit premiar el relat que sota el títol d'”El judici” va presentar l’Àgia Tost.

L’acte de lliurament del premi se celebrarà el proper 2 d’octubre al paranimf de l’Acadèmia Mariana de la capital de Ponent. Òbviament, des de l’Institut Josep Vallverdú fem arribar la nostra més sincera felicitació a la nostra alumna pel reconeixement obtingut: enhorabona i endavant, Àgia!