La directora de l’institut, Antonieta Bernat, participa en un debat de Lleida Televisió sobre el model de formació professional dual

antonieta-teleEl passat dimarts 11 de juny de 2013, la directora de l’Institut Josep Vallverdú, Antonieta Bernat, va participar al debat de Lleida Activa que s’emet per Lleida Televisió. En aquesta ocasió el debat se centrava en la formació professional dual i entre els convidats, a més de l’Antonieta Bernat, hi havia també el director de l’Institut d’Otaleria de Les, Manel Rodríguez, i la directora de l’Escola del Treball de Lleida, Neus Capafé.

La directora hi assistí, entre d’altres, per presentar el cicle d’olis i vins amb formació dual, i participà activament en el debat sobre l’orientació de la formació professional i l’inserció laboral del jovent, un dels problemes més greus que afronta actualment el nostre país. Podeu veure el programa íntegre en aquest enllaç.