Festa de comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat, Cicles Formatius i 4t d’ESO

Com ja és habitual, el 8 de juny de 2012 el pavelló de l’Oli de les Borges Blanques es vestí de gala per acollir una de les festes més participades de les que organitza l’Institut Josep Vallverdú, la que acomiada als i les alumnes que completen els diferents cicles que poden estudiar-se al nostre institut. Així, doncs, acomiadàrem a l’alumnat de 2n de Batxillerat i de Cicles Formatius i també al de 4t d’ESO, malgrat que bona part d’aquest darrer romandrà a l’institut per tal de cursar-hi el batxillerat.

La Festa de Comiat, presidida per la directora i presentada amb mestratge per la professora Teresa Coca, comptà amb una conferència a càrrec del professor Ignasi Serret, director de l’Institut La Serra de Mollerussa, i amb intervencions de l’alcalde de les Borges Blanques i del president del Consell Comarcal de les Garrigues, així com també del president de l’AMPA del centre, Albert Quintillà.

Les intervencions de la taula donaren pas als veritables protagonistes de la festa, els i les alumnes dels diferents cursos que pujaren a l’estrada a recollir els seus diplomes. A la fi de l’acte, es lliuraren també els premis Àngel Giné a treballs de recerca, que van recaure en els alumnes de batxillerat Anna Hidalgo, Ariadna Triquell, Mariona Morell, Alexandra Olmo, i Jordi Arnau Espuga,  i en els de cicles formatius Arnau Carré, i Myriam Roca.

Com a novetat, enguany es lliuraren els premis a l’excel·lència acadèmica Carlos Chesa, en record del qui fou professor de Física i Química d’aquesta casa, i que guardonen els expedients més brillants del centre. Els premis d’aquesta edició foren per les alumnes de batxillerat Mariona Morell i Alexandra Olmo, i per la de cicles formatius Myriam Roca i Cristina Guitérrez.

Podeu veure les fotografies de la Festa de Comiat al següent enllaç.