Els professors F.Solans i T.Viscasillas guardonats en el Mobile Learning Awards 2016

premis_MWC16El dijous dia 25 de febrer, els professors  F.Solans i T.Viscasillas, van obtenir  el primer premi mschools amb el projecte ‘360º d’aprenentatge immersiu’, pertanyent a la categoría de “millors experiències d’aprenentatge amb tecnologia mòbil a l’aula” .

El lliurament de premis va tenir lloc a Barcelona, dins del marc de la jornada “Changing Education Together” del Mobile World Congress.

Tal i com explica el profesor F. Solans en el seu blog, “la realització d’un treball de  recerca, fet pel Guillem Prats, ha permès disposar d’un visor on-line que juntament amb unes ulleres, que fins i tot poden ser de cartró, i un mòbil permeten immergir-se en qualsevol espai… L’experiència està en la línea amb el que avui es parla al MWC, a part del 5G; realitat virtual, immersió 360º, oculus rift. El que passa al MWV en un futur ens afectarà a tots i també a l’ensenyament. Aquest cop l’encaix dels darrers gadgets tecnològics obriran encara més les possibilitats d’utilitzar els dispositius mòbils a l’aula de forma productiva… L’experiència d’aula, “360º d’aprenentatge immersiu”, vol fer descobrir o viatjar a la central termosolar de les Borges Blanques l’alumnat de segon d’ESO a partir de les fotos realitzades per l’alumnat de batxillerat en un sortida real. Si teniu unes ulleres i un mòbil podeu experimentar-ho escanejant el codi QR”

Tant la prensa local i comarcal  com TV3 s’ha fet ressó d’aquest esdeveniment.

Teniu més informació en el següent enllaç: blog de l’aulABP