Els alumnes i professors de 2n de batxillerat envien molts ànims al seu company Guillem Capdevila

Foto de família d'alumnes i professors de 2n de batxillerat per enviar un missatge d'ànim al Guillem CapdevilaL’Institut Josep Vallverdú el formen aules i lliçons, classes i exàmens, laboratoris i seminaris… Però sobretot l’integren persones, persones que massa sovint viuen situacions adverses que fan que necessitin més que mai l’ajuda dels seus companys. Això és el que van voler recordar els alumnes i professors de 2n de batxillerat amb l’inici de l’any 2018 quan van voler fer arribar un missatge d’escalf i ànim al seu company Guillem Capdevila, un alumne que fruit de les circumstàncies de la seva salut no ha pogut ocupar encara la cadira que té reservada a la seva aula.

Alumnes i professors van voler desitjar així una ràpida recuperació al Guillem tot fent-li saber que l’esperen. Molts ànims i molta sort, Guillem. Al teu institut t’esperem!