El Soleràs acull el lliurament la vint-i-quatrena edició del Premi Literari de les Garrigues, amb diversos alumnes de l’Institut Josep Vallverdú entre els premiats

premisliterarisEl passat 11 de maig de 2014 el Soleràs va ser l’escenari del lliurament de la vint-i-quatrena edició del Premi Literari de les Garrigues, organitzat pel Consell Comarcal en col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística, el Centre d’Estudis de les Garrigues i la biblioteca Marquès d’Olivart.

Entre els premiats hi havia diversos alumnes de l’Institut Josep Vallverdú, en concret els següents:

Categoria d’lumnes de 13 i 14 anys
· 3r premi (diploma, lot de llibres i taló per la quantitat de 50 euros): “PER L’ALTRA BANDA”, d’ALENA ARBÓS AGUILAR, de l’Espluga Calba i alumna de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.

Categoria d’alumnes de 15 i 16 anys
· 1r premi (diploma, lot de llibres i taló per la quantitat de 240 euros): “UN VIATGE DECISIU”, d’ALEIX BRESOLÍ FUSTÉ, alumne de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
· Premi per a l’escola guanyadora (240 euros en material escolar): Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.

Alumnes de 17 i 18 anys
· 1r primer (diploma, lot de llibres i taló per la quantitat de 270 euros): ” POETES IRÒNICS”, d’ALBA CARBONELL GARSABALL, alumna de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
· 2n premi (diploma, lot de llibres i taló per la quantitat de 150 euros): “LA PAPALLONA”, escrita per OANA MARIA MOSOTIU, alumna de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
· 3r premi (diploma, lot de llibres i taló per la quantitat de 90 euros): “PER A TU, PETITA”, de CLAUDIA CABAU TALARN, de Puiggròs i alumna de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
· Premi per a l’institut guanyador (270 euros en material escolar): Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques.