El Departament d’anglès de l’institut lliura els primers “English Annual Awards” a l’alumnat participant en diversos concursos lingüístics

englishEl divendres 13 de juny de 2014 el Departament d’anglès de l’institut organitzà per primera vegada una petita celebració durant la qual procedí a l’entrega de Diplomes i Certificats a tots els alumnes que han participat en concursos de llengua anglesa. Ha estat un acte en anglès breu i senzill, tot i que ple d’emocions pel nostre alumnat. L’acte s’ha celebrat a l’aula Magna del nostre centre i fou presidit per la nostra directora l’Antonieta Bernat i la Cap d’Estudis, Carme Calderó juntament amb tot el professorat del Departament d’anglès en ple, Teresa Capdevila, Maite Granell, Noemi Jumbert, Gemma Llovera i Maria Zapater. Es va fer l’entrega de diplomes i una revista a tots els alumnes participants i hi van haver premis per als tres alumnes millor classificats de cada nivell. L’acte va acabar amb uns piscolabis per esmorzar al fons de l’Aula Magna.

Aquest curs el Departament de Llengües estrangeres havia participat a dos concursos d’anglès, un a nivell de Catalunya, el Fonix 2014; i l’altre a nivell estatal, el Big Challenge. En ambdós concursos els alumnes han quedat en molt bona posició. La participació a aquests concursos ha estat organitzat com una activitat en el Pla d’impuls de la llengua anglesa i pretén complementar els plans de millora amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

english2En el 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya, the Fonix 2014, es van enviar a 6 representants del nostre centre a la fase territorial, un per nivell i ara s’ha procedit a fer-los entrega del diploma acreditatiu de tal distinció, juntament amb l’entrega de certificats a tots els participants del concurs The Big Challenge 2014 que han participat aquest curs per primera vegada i que s’han aconseguit resultats molt bons. Cal mencionar la destacada posició de l’alumnat Alícia Sedó Mor de 3r d’ESO que ha quedat en segona posició de Lleida i província d’entre 120 participants a aquest nivell i la sisena posició d’ Anna Vilella Farías de 1r d’ESO d’entre 111 alumnes participants de Lleida i província.

Si ho desitgeu, podeu veure tots els premiats i tots els detalls de la cerimònia a la següent galeria d’imatges.