Dos treballs de recerca d’alumnes del centre guardonats durant el lliurament del Vè premi a joves investigadors de les Garrigues

El dissabte 12 de gener de 2013, l’Albi acollí el lliurament del Vè Premi Joves Investigadors de les Garrigues, organitzat pel Consell Comarcal. Entre els premiats cal destacar dos treballs de recerca confeccionats a l’Institut Josep Vallverdú durant el bienni 2010-2012.

L’alumne arbequí Marc Ribera va rebre el segon premi, dotat amb 300 euros, pel treball Rutes en BTT per les Garrigues, tutorat pel professor Juan Cruz, mentre que la junedenca Alexandra Olomo s’emportà el tercer premi, i els 100 euros amb els quals estava dotat, pel treball Fins l’última gota, tutorat per la professora Filo Ribalta. El primer premi recaigué en la balaguerina Anna Torres per un treball sobre l’associacionisme femení a les Garrigues.

Els guardons rebuts per aquests dos antics alumnes del centre són un excel·lent botó de mostra per constatar que una de les línies pedagògiques de l’institut, la dels treballs de recarca, està perfectament encarada. Des d’aquí volem, doncs, mostra la nostra alegria pels premis i felicitar l’alumnat guanyador.

Podeu llegir una crònica de l’acte de lliurament en aquest enllaç.