Dos professors de l’institut participen a la fira Expodidàctica 2012

El divendres 23 de març de 2012, el professor Francesc Solans i la professora Tere Viscasillas van realitzar una ponència en el marc de la fira de l’educació EXPODIDÀCTICA 2012 celebrada  al recinte de Fira Barcelona.

Aquest és el saló dels recursos i tecnologies per a l’educació, i la ponència ha tingut lloc dins del marc de la innovació i les pràctiques educatives de l’AULATAC. La ponència, titulada “Molt esforça però al final arriba la recompensa”,  mostrà com es pot fer un pas més enllà en la utilització del moodle. El moodle no és només un entorn de comunicació entre el professorat i l’alumnat, sinó que també té la seva aplicació en la comunicació amb les famílies, com a eina que permet als pares veure les qualificacions, tancant així el cercle que forma la comunitat educativa: alumnat, professorat i famílies. Sense cap mena de dubte ha estat tot un reconeixement de la feina feta al nostre centre en general i al departament de tecnologia en particular.

El professorat interessat va poder veure una forma de treballar i potser inspirar-s’hi per fer avançar la digitalització de l’ensenyament a nivell de Catalunya. L’Institut Josep Vallverdú  va aportar en seu granet de sorra en aquest canvi evident, que s’està produint de forma irreversible, i posicionant-se en una situació de privilegi en aquesta nova metodologia.

Podeu trobar més informació sobre la ponència a l’enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *