Dos professors de l’institut imparteixen un taller sobre les possibilitats de l’entorn Google com a eina d’aprenentatge

amadeuEl dia 3 de juliol de 2013  i en el marc dels cursos de formació del professorat de la 44a Escola d’Estiu Jaume Miret de Lleida, els professors del nostre centre Gemma Llovera i Amadeu Bonet van impartir un taller sobre les possibilitats de les aplicacions de l’entorn Google com a eines TIC/TAC, donant a conèixer així el tractament d’aquests recursos dins el Pla TAC del nostre centre. Durant els quatre dies que duraren aquestes jornades, al hall de l’escola pública Camps Elisis, lloc on s’imparteix aquesta formació, es pogueren admirar algunes de les escultures més emblemàtiques fetes per  l’Amadeu.

L’autor feu fins i tot  una visita guiada per la seva obra exposada i començà el recorregut per una escultura molt especial per al nostre centre, l’Arbre de la ciència, que és la que presideix l’entrada a l’INS Josep Vallverdú. Aquesta escultura va ser creada pel nostre professor i escultor Amadeu Bonet al 2006 amb motiu de la celebració del 25è aniversari de l’Institut. Tot el el professorat participant va poder gaudir  de l’exposició en la que s’argumentà la gènesi i sentit de cada obra. Un cop més l’aprenentatge i l’art aproparen el nostre centre a la comunitat educativa de les terres de Lleida.