CICLE DE TALLERS DINS LES “JORNADES DE LA SALUT” i “BANC DELS ALIMENTS”

123Durant aquesta setmana prèvia a les festes de Nadal, l’institut Josep Vallverdú acull diferents tallers que formen part del Pla de Salut.

PREVENCIÓ DEL TABAQUISME, xerrada adreçada a l’alumnat de 1r ESO on la infermera de l’ABS de les Borges Blanques exposà als nois i noies els riscos derivats del consum del tabac.

ALIMENTACIÓ SALUDABLE, taller per l’alumnat de 3r ESO. Per gaudir d’una bona salut és necessari una alimentació saludable entesa com suficient, equilibrada, variada i satisfactòria.

VIOLÈNCIA MASCLISTA  és un taller adreçat a l’alumnat de 4t ESO on es reflexiona sobre situacions de masclisme que pot envoltar la vida dels adolescents i planteja possibles solucions.

DIABETIS I OBESITAT:  la fundació Marató TV3 ofereix una xerrada divulgativa  als nois i noies de Batxillerat i cicles formatius sobre la diabetis i l’obesitat, les dues malalties metabòliques més freqüents i esteses a Catalunya i que aquest any són protagonistes a la Marató.

D’altra banda, el banc dels Aliments exposarà a l’alumnat de 4t de la ESO el tema de “la pobresa en la nostra societat i les seves contradiccions”.

Galeria d’imatges