Cicle de conferències en anglès per a l’alumnat de 4t ESO i Batxillerat

burlingtonEl passat dimecres 2 de març de 2016  el departament de Llengües estrangeres va organitzar un cicle de 4 conferències en llengua anglesa dirigit a l’alumnat de 4t de la ESO i de 1r i 2n de Batxillerat per incentivar la pràctica d’aquest l’idioma. Els alumnes van tenir l´oportunitat de participar en unes conferències molt dinàmiques arran de la cultura anglesa i americana a càrrec d’una professora i ponent americana de l’editorial Burlington Books.

Amb el títol  The UK Culture Class, USA Culture Class i USA Road trip, els alumnes van endinsar-se en diferents aspectes, curiositats, anècdotes i altres aspectes quotidians i força arrelats d´aquestes dues cultures.

El fet que els alumnes poguessin participar en una mena de concurs molt entretingut va propiciar un clima engrescador i va captar ràpidament la seva atenció. No cal dir que els alumnes van sortir de les conferències contents, amb una bona dosi d’interès per la llengua i  cultura.

Veure galeria de fotos