3a Edició dels “English Annual Awards” organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres

premisAquest divendres 3 de juny s’ha celebrat la 3a edició d’entrega de Diplomes i Certificats a tots els alumnes que han participat en concursos de llengua anglesa. Ha estat un acte en anglès breu i senzill, tot i que ple d’emocions pel nostre alumnat. L’acte s’ha celebrat a l’Aula Magna del centre, presidit per la nostra directora Antonieta Bernat i la Cap d’Estudis Carme Calderó, juntament amb el professorat del Departament d’Anglès: Teresa Capdevila, Maite Granell, Noemí Jumbert, Gemma Llovera i Maria Zapater. S’ha fet l’entrega de diplomes i d’un poster a tots els alumnes participants i hi ha hagut premis per als tres alumnes millor classificats de cada nivell. L’acte ha acabat amb un piscolabis per esmorzar al fons de l’Aula Magna.

Aquest curs el Departament de Llengües estrangeres ha participat en dos concursos d’anglès, un a nivell de Catalunya “El Fonix 2016” i l’altre a nivell nacional “The Big Challenge”. En ambdós concursos els alumnes han quedat en molt bona posició. La participació en aquests concursos ha estat organitzat com una activitat en el Pla d’impuls de la llengua anglesa i pretén complementar els plans de millora amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

premis1
En el “9è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya, the Fonix 2016” es van enviar a 6 representants del nostre centre a la fase territorial, un per nivell i ara s’ha procedit a fer-los entrega del diploma acreditatiu de tal distinció. Cal destacar que una de les alumnes representants, Alícia Sedó Mor, de 1r de Batxillerat, va estar classificada per a la final de Catalunya a Barcelona i va obtenir una molt bona classificació a la final del concurs Fonix 2016. Moltes felicitats Alícia!

També s’ha fet l’entrega de certificats a tots els participants del concurs “The Big Challenge 2016” que han participat aquest curs per tercera vegada i que han aconseguit resultats molt bons. Cal mencionar la destacada posició de Robert Nicolas Chetan de 3r d’ESO que ha quedat en 1a posició de Lleida i la 2a posició de Lleida, que ha recaigut en Anna Vilella Farías de 3r d’ESO de entre els 122 participants a aquest nivell de 3r d’ESO de Lleida i província. Els felicitem i els donem l’enhorabona a tots dos!

Veure galeria d’imatges

Departament de Llengües Estrangeres