L’Institut Josep Vallverdú inicia el procés de renovació del seu Consell Escolar

El dilluns 5 de novembre de 2018 ha estat la data d’inici del procés electoral que ha de conduir a la constitució del nou Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú. Aquesta convocatòria, que ha de renovar parcialment els i les integrants d’aquest organisme, s’allargarà durant tot el mes de novembre fins que, el dia 28, es procedirà a l’elecció dels membres del nou Consell.

Aquest procés està obert a l’alumnat, els pares i mares, i el professorat que estigui interessat en formar part del Consell Escolar del centre. Així, doncs, qui ho desitgi, pot presentar la seva candidatura fins el dia 12 de novembre de 2018. La documentació pertinent està a disposició dels interessats i interessades al mateix Institut Josep Vallverdú.

Per tal de conèixer el calendari detallat d’aquest procés electoral podeu consultar el següent document. No cal dir que, des de l’institut, fem una crida a la participació de tota la comunitat educativa en aquest procés.