L’Esquiada de 2019 porta més d’una seixantena d’alumnes de l’institut a la neu de la Cerdanya

Com és tradició des de fa ja 28 anys al nostre centre, el gener de 2019 va tenir lloc l’Esquiada, la sortida que duu als alumnes de la casa a esquiar a la Cerdanya organitzada pel departament d’Educació Física.  En aquesta ocasió, l’activitat va tenir lloc entre els dies 8 i 10 de gener de 2019 i va aplegar 64 alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius, acompanyats pels professors Manel Chávarri, Dani Negrillo, Carlos Beltran i Maria Majós.

Tot i el poc gruix de neu acumulada en aquestes dates, els alumnes van poder gaudir de tres dies d’esquí a les estacions de La Masella i Les Angles gràcies el bon tracte de Camp Base Intercerdanya, l’empresa organitzadora de l’esdeveniment. Un saber fer al qual cal afegir el del personal de l’Hotel Bon Repòs de Bellver de Cerdanya, que va acollir de manera molt atenta al grup.

Tot i que la sortida tenia un marcat component relacionat amb l’activitat física i la pràctica de l’esport, els alumnes també van poder gaudir de les vistes que l’entorn ofereix, tant des del poble de Bellver de Cerdanya com d’un merescut bany a les antigues Termes romanes de Dorres, situades als peus del poble i d’on es pot contemplar una preciosa vista panoràmica del Pirineu i on les seves aigües sulfuroses tenen una temperatura de 39°.

Si voleu reviure aquesta edició de la tradicional Esquiada de l’institut podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.