L’alumnat del cicle formatiu d’Olis i vins inicia la campanya de l’oli sota l’atenta mirada de les càmeres de Lleida Televisió

El dimarts 30 d’octubre de 2018, els i les alumnes del cicle formatiu d’Olis i vins van començar la campanya de l’oli d’enguany al molí de l’institut.

Més enllà del mateix interès que aquest fet suscita entre els estudiants del curs, és rellevant ressenyar que aquest inici de campanya va captar l’interès de les càmeres de Lleida Televisió, que van voler ser presents en el moment de la inauguració de la temporada.

Aquest instant va quedar recollit al programa “Al Dia Ponent” que en la seva edició de dimecres 31 d’octubre va incloure un reportatge sobre aquest fet.

Si voleu veure com va ser aquest inici de campanya podeu mirar el programa a partir del minut 4:15, que és l’instant precís en que es recull la notícia sobre la campanya de l’oli al nostre institut, en el vídeo que encapçala aquesta mateixa notícia.