L’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú visita el Saló de l’Ensenyament i diversos espais d’interès artístic de Barcelona

El dijous 16 de març de 2023, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat per un grup d’alumnes de 4t d’ESO del centre, va visitar el Saló de l’Ensenyament que se celebrava a Barcelona en el marc de les activitats d’orientació que realitza el centre.

Més enllà de la visita al Saló, l’estada a Barcelona va servir a l’estudiantat per conèixer alguns dels espais d’interès artístic de la capital catalana ja que la jornada es va completar amb una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), així com també a les restaurades Quatre Columnes de Puig i Cadafalch, al Pavelló Alemany dissenyat per Ludwig Mies Van der Rohe per l’Exposició Universal de Barcelona de 1929 i al Parc Joan Miró on es pot contemplar l’escultura “Dona i ocell”, obra de l’artista català que dona nom al parc.

Al marge de les activitats cultural i d’orientació, els i les alumnes també van tenir temps per visitar el centre comercial de les Arenes, a l’antiga plaça de braus barcelonina, on van poder fer algunes compres abans de tornar cap a les Garrigues.

Si voleu veure algunes imatges d’aquesta sortida a Barcelona, ho podeu fer visitant la següent galeria fotogràfica.