La Jornada de Portes Obertes omple l’institut de pares i mares de futurs alumnes del centre

El 27 de març de 2019, l’Institut Josep Vallverdú es va omplir de pares i mares d’alumnes de sisè de primària de les diferents escoles de la comarca de les Garrigues. El nostre centre celebrava la Jornada de Portes obertes que va permetre als progenitors dels futurs alumnes de 1r d’ESO conèixer de primera mà les instal·lacions i el funcionament de l’institut.

Els i les participants a la jornada van ser acollits per la directora, Antonieta Bernat, en una sala d’actes plena de gom a gom on també es van sentir les intervencions del coordinador pedagògic, Amadeu Bonet, i la cap d’estudis, Carme Calderó. La professora Sílvia Mateus va coordinar la intervenció d’un grup d’alumnes que van presentar el centre als pares i mares dels qui seran l’any que ve els seus companys de centre.

Posteriorment, els i les assistents van recorrer les instal·lacions de l’institut descobrint-ne tots els seus racons de la mà d’un nodrit grup de professorat que els va fer de guia.

Si voleu descobrir com va anar la jornada podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.