L’ICE de la UAB i el Fòrum de Joves Talents de Catalunya han seleccionat 2 alumnes de 1r BATX Científic: L’Èlia Capdevila i el Felipe Martínez

L’alumna Èlia Capdevila Sancerni, de 1r BATX Científic ha estat escollida per participar en la quarta edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya a L’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya, que es celebrarà del 27 de juny al 30 de juny de 2018. El tema central és “NEXE Natura i Aigua”.

L’objectiu d’aquest Fòrum és premiar als millors estudiants pre-universitaris de Catalunya per tal d’incentivar la ciència i la tecnologia, indispensables per al desenvolupament de la societat.

seleccio

L’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona organitza les Estades Argó per a estudiants de 1r Curs de Batxillerat, del 25 de juny al 12 de juliol.

Aquestes estades permeten als estudiants conèixer la Universitat i el treball que es desenvolupa als Departaments, laboratoris i instituts, sota la supervisió de professorat universitari, i iniciar, si és el cas, el seu treball de recerca en algun dels temes proposats.

Felipe Martínez Torres ha estat seleccionat per fer l’estada al Departament de Genètica i de Microbiologia.

APRENEU MOTLTÍSSIM I ALHORA DISFRUTEU FORÇA!!!

Trobareu més informació al blog del departament de ciències