L’alumne Damià Farré guardonat en els “Premis UVic”

Captura

Amb la intenció de promoure la incorporació dels estudiants de Batxillerat a la formació superior i amb el convenciment que aquesta formació ha de combinar adequadament docència i recerca, el campus UVic de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) la UVic convoca anualment els premis d’investigació.

En aquesta convocatòria, l’alumne del nostre centre Damià Farré Bravo, de 2n de batxillerat , va resultar un dels guanyadors al millor treball de recerca  amb el seu treball  “La guitarra espanyola. Construcció artesana”

Sobre el procés que va dur a terme, el  Damià ens explica que “el treball tingué com a objectiu l’estudi de la guitarra espanyola … construir, de manera artesana, una guitarra espanyola completament funcional. Queda clar que per portar satisfactòriament a la pràctica la teoria de com fer una guitarra calen anys d’experiència, i per aquest motiu, un luthier m’aportà el seu punt de vista i em donà consells per a aconseguir la millor solució. Al llarg dels capítols amb que hi ha dividida la part escrita del treball, a més de la teoria sobre les parts de la guitarra, materials, etc, s’hi documenta tot el procés seguit per a la construcció de l’instrument, així com les justificacions de per què és construït d’una certa manera i no d’una altra…”

Moltes felicitats Damià, per aquest reconeixement a la feina ben feta!!